måndag, december 14

Kvällen och jag

Tro vad du vill men ibland sover jag vid den här tiden. Nu är klockan elvaochfemton och jag är inte det minsta trött, sömnig eller trött. Och jag har ett jätte, mega viktigt prov imorgon. Men det går inte. Jag är inte trött. Jag är taggad. Det är typiskt dumt att vara taggad klockan natt. Men jag är uppspelt. För att jag kommer ha världens roligaste och bästa projekt i trean. Jag kommer anordna en välgörenhetskonsert i Göteborg. Själv. Och det kommer bli grymt. Det kommer bli fantastiskt. Men jag kan fortfarande inte sova. Jag vill ha jullov. Jag vill lyssna på musikhjälpen. Alltid. För dom är så underbart inspirerade och inspirerande. Och man vill ju bara sitta där och hjälpa världen. Och bota Malaria. Egentligen så har vi det alldeles för bra. Du och jag.

Nu skall jag försöka igen. Har du tänkt på hur mycket det är som händer när man sover. Hur mycket som kan hända?


Inga kommentarer: