söndag, augusti 23

Nervös

Klara Florine Linnéa Huld är lite för nervös för sitt eget bästa. Och hon sticker i morgon. Puff. Borta.
  • Tyskland, Lübeck
  • England, Portsmouth
  • Frankrike, Cherbourg
  • Irland, Cork
  • Spanien, Cádiz
Nästa vecka är jag i tyskland och efter det går allt på rullband, hamn efter hamn. Det enda som faktiskt spelar någon roll är: mat, vakt, sova. Mat, vakt, sova. Sen är det hamn och bara upplevelser och nya mäniskor i fyra dagar. Värvat med hårt slit på vakterna. Jag är nervös. Inte helt förbredd på att resa. Imorgon. Inte helt färdig med vad som skall göras. Men det kommer att blir bra. Det ordnar sig. Och jag kommer att vara med människor jag tycker om. Men nu måste jag verkligen packa.

Landar i Sverige gör jag den 21 Oktober på antingen Säve eller landvetter, med 20 kilo i bagaget. Med ett seglarställ som väger 3 kilo... Mejla med på:

26@gunilla.nu

Farväl

1 kommentar:

Karin sa...

Sov gott sötis och lycka till med sista packningen och påmönstringen imorgon! Tänker på dig! Kram