fredag, juni 26

Gräsligt

Jag är gräsligt allergisk, och då talar vi gräsligt. I dubbelbetydelse. Gräs allergisk och Hiskeligt allergisk. I alla fall var jag det, nu finns det en risk att jag har blivit förkyld. Jag som inte ens har badat än. Vilken mes. Frust och tät i näsan är problemet. Det är svårt när man vaknar samtidigt som solen, för att man inte kan andas. Inte kan svälja. Inte kan sova. Roligt.

Men nu är sommaren här och igår städade jag, sedan städade jag och sedan städade jag lite till. Och nu har jag beställt biljetter till Veronica Maggio som konstigt nog sätter sina fötter på självaste Donsö på onsdag. Nu skall jag bara ta tag i den här dagen.

Fläderblomm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej var köpte du biljetterna? Intressant blogg! :) Linda

Nea sa...

Tack! Via isbolaget på donsö. Bara och ringa. :D